Çikolatalı Kek Tarifi

Malzemeler:
• 5 yumurta
• 240 gram bitter çikolata
• 1 su bardağı şeker
• 200 gram tereyağı
• 2 yemek kaşığı kakao
• 1 paket kabartma tozu
• 1 su bardağı un
• 1 çay kaşığı tuz

YAPILIŞI: Çikolata ve tereyağını küçük parçalara bölelim ve bir kâsenin içine koyalım. Benmari usulü eritelim. Yumurtanın aklarını ve sarılarını ayıralım. Sarılarına şeker ekleyip iyice çırpalım. Un ve kakaoyu eleyerek ekleyelim. Erittiğimiz çikolata ve tereyağını da ilave ederek çırpıcıyla karıştıralım. Yumurta aklarını bir kabın içerisine alalım. Tuz ekleyip çırpıcı ile katılaşıncaya kadar çırpalım. Bu karışımı çikolatalı karışıma ekleyerek metal bir kaşıkla çırpmadan karıştıralım. Karışımımızı kek kalıbına dökelim ve 180 derece fırında batırdığımız kürdan temiz çıkıncaya kadar pişirelim. Soğuyunca servisini yapalım. Afiyet olsun.

cikolatali

Etiketler:

Bu yazı için 47 yorum yapıldı:

  1. kakalak dedi ki:

    ii çook güzelllllllllllll

  2. isimsiz dedi ki:

    kek çok güzel olmuş

  3. özlem koc dedi ki:

    cok muhteşem gözüküo bende yapacam inş güzel olur

  4. kerem dedi ki:

    mütişşşşşşşşşşşşşş olmuş çok beğendim wallaha 😀 çok güzel miş teşekkürler

  5. kerem dedi ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bi tatlı tavsiye ederimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 😀

  6. kerem dedi ki:

    herkes yesin bayıldım

  7. kenan dedi ki:

    aynen öl kardeşim kerem wallaha süperrrrrrrrrrrrr bi tatlı bnde tavsiye ederimm beylik
    !!!!!!!!!!!!!! 😀

  8. gülşah yahşi dedi ki:

    buu kek çokk qüsell yhaa yaptımm çok qüsell olmuştu …tabiii ben yapcam qüsell olmuyakmıı yanii demii…..xd

  9. dilara bozok dedi ki:

    yhaa suuu çikolatalıı keklere bayılıyorumm yhaa keşke annem yapsada yesemm yhaa cnm çekti baq şimdi neyse ewe gideyimde yapayımmm bariii demi yaniii …göz hakkı die bişi wardırr benimde cnm çekti..xd

  10. isimsiz dedi ki:

    çok tatlı herkese afiyet olsun.

  11. dilek ve esra dedi ki:

    cok guzel bizde yaptik parmaklarini yiesin geliyor

  12. berre dedi ki:

    güzel görünüyor tarifi alıp yapıcam bende

  13. nazife dedi ki:

    alahım hayırlı olsun size de çok harika

  14. nizli dedi ki:

    ben denidim muhtesem

  15. zeynep dedi ki:

    kek çok güzelde bide kıvamını tuttursak dahada güzel olacak :9 🙂 🙂

  16. ayse dedi ki:

    harika görünüyo bu kek tatmak isterdim

  17. fatma dedi ki:

    bencede:
    doğum günümde bu pastayı yapacam:D

  18. pinar dedi ki:

    ben de yapicam cok guzel cunku

  19. esra dedi ki:

    ayy cok guzel gorunuyorda yapmasi zor gibi ooo 😛 😛 😀

  20. zuhal dedi ki:

    tatlı kadar guzel bırsey olamaz ya super olmus ellerınıze saglık:d

  21. başka biri dedi ki:

    qüzel ßir taRif çok S€vdim

  22. mizgin dedi ki:

    süper tarifler var.baksanız ve yapsanızda pişman olmazsınız
    bence şimdidedn yapmaya başlayın

  23. PINAR 06 dedi ki:

    slm resimde harika görünüyo ama anlamadığım nokta üstü ve sanırm orta kısmı çikolatayla kaplanmış o nasıl oluyo? tarifi tam yazarsanız sevinirim. teşekkürler…

  24. aysu dedi ki:

    çok güzel ama fazla çikolatalı gözüküyor.Bol kalorili yaniiiiiiiii.

  25. zaaaaaaaaaaaaa dedi ki:

    ama süper pastalar yapmışlar denicem ln hepsini :P:):):):)

  26. zenan günes dedi ki:

    tatlilara keklere bayiliyorum,bunu denicem ins tuttururum kivamini,ay nasil canim cekti varyaa

  27. aysel dedi ki:

    kek harika görünüyor denicem ins yapabilirim canimda nasil cekti yaa

  28. derya dedi ki:

    ben denemedim ama yarın yapacağım çok güzel görünüyor

  29. emel dedi ki:

    ayy size hiç katılmıyorum ben yptım biraz saygılı mesaj bırakın sevmediyseniz yapmaz yemezsiniz

  30. bircan dedi ki:

    çok güzelmiş şimdi deneyeceğiz

  31. NEHİR dedi ki:

    ALLAHIM BU NE KADAR GÜZEL Bİ ŞEY YA KENDİMDEN GEÇTİM…..YA BEN DE YAPACAM BUNDAN

  32. AYLİN DÖGEN dedi ki:

    ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR BENDE YAPACAM:-)

  33. AHMET TUNA dedi ki:

    ALLAHINIZDAN BULUN BİZ YİYECEK EKMEĞİ ZOR BULUYOK

  34. SUDE dedi ki:

    BU PASTA NEFİS OKTAY USTAYA TEŞEKKÜRLER.ONU TANIMAK OKTAY ABİMİN YAPTIĞI PASTAYIDA TATMAYI İSTERDİM.ŞUNA İNANIYORUM Kİ KİMSE onun yaptığı pasta tadını tutturamaz.oktay abime saygılar.

  35. şükran dedi ki:

    çok beğendim çok teşekkür ederim

  36. gamze dedi ki:

    çok güzel bir site teşekkür ederiz

  37. sila simsek dedi ki:

    cok tatli sevgilim gibi seni cok seviyorum askim

  38. şeymanur dedi ki:

    hımm görünüşü çok güsell yaptığımda da çok güsel olucağına eminim…:):):)

  39. ulker dedi ki:

    mmmmm cok guzel . Oktay usta tesekkurler. her kese iyi Ramazanlar. iftarda guzelce cay keyfi yapacagim sununla 🙂 tesekkurler

  40. esmoş dedi ki:

    bu pastanın üstünde çikolata sosu var ama tarifte yok tariflerinizi begenmedim ama görüntüler süper

  41. evin doğma dedi ki:

    bence şahane herkeze tavsiye ederim.:)

  42. duygu yıldırım dedi ki:

    çooook güzel tatlı tarifleriiiii.harika

  43. duygu yıldırım dedi ki:

    herkeze tavsiye ediyorm…yaptım çok güzel oldu…mütişşşş

  44. derya tuna dedi ki:

    çooooooooooooook güzel oldu sizede tavsiye ederim

  45. güllizar mert dedi ki:

    sü sü sü süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr türkce hocamız cemile çelik istedi performans ödevi olarak bende bunu yapacağımmmmmmm

  46. güllizar mert dedi ki:

    çok güzel içimden birkez daha demek geldi : sü sü sü süperrrrrrrrrrrrrrrrr

  47. güllizar mert dedi ki:

    harika çok beğendim evde denedim hatta öğretmene rezil olmıyım diye çünkü öğretmenimiz performans verdi yemek trifi anlatacağız türkçe öğretmenimiz cemile çelik sizi seviyoruzz hocamm……..

Yorum Yaz

Çikolatalı Kek tarifi, kolay, pratik, resimli oktay usta çikolatalı kek tarifi yapımı, yapılışı, hazırlanışı, malzemeleri Resimli Oktay Usta kolay pratik yemek tarifleri