Peynirli Poğaça Tarifi

MALZEMELER
18-20 adet
• 1 paket oda sıcaklığında margarin
• 1 paket kabartma tozu
• 2 çay bardağı yoğurt
• Aldığı kadar un
• 1 çay bardağı sıvıyağ
• 1 adet yumurta akı
İçine: Peynir ve maydanoz
Üzerine: 1 adet yumurtanın şansı

HAZIRLANIŞI
Hamur için, margarin, kabartma tozu, yoğurt, yumurta akını karıştırın, içine aldığı kadar un ekleyin. Hamuru bir gece buzdolabında bekletin. Ertesi gün, tekrar yoğurup, ceviz iriliğinde parçalar koparın. Elinizde açtırıp, içine peynir ve maydanozlu harçtan koyun. Dilediğiniz şekilde kapatın. Üzerine çırpılmış yumurta sarısı sürüp, önceden ısıtılmış 180 derece fırında üzeri kızarana dek pişirin.
peynirli-pogaca

Etiketler: ,

Bu yazı için 44 yorum yapıldı:

  1. yeşim çeken dedi ki:

    çok pratik ve çok lezzetli patateslisi de harika olur heralde:))

  2. dilan dedi ki:

    ben şimdi bu tarifi yazıyorum inşallah güzel olur

  3. tuğba dedi ki:

    bn şimdi tarifi yazıyorum bakalım nsl olacak umarım ğüzel olur…

  4. eke dedi ki:

    ben denedim hiç güzel olmuyor

  5. ^^neriman^^ dedi ki:

    bende denicem tarii bakalım nasıl olcak

  6. Nuket dedi ki:

    aldigi kadar un ben ne bileyim ne kadar un alir dogru tarif verin yav 🙁

  7. sinek kafa dedi ki:

    vallaha begenmişem

  8. emel dedi ki:

    aldığı kadar un diyo nuket sen hiç hamur işi bişey yappmadın galiba
    aldığı kadar un diyosa kıvamı olasıya kadar un koy anlamında be

  9. nagihan dedi ki:

    tarifi aldım inş. güzel olur:))

  10. ayse dedi ki:

    bende yapmaya karar verdim.inşallah kocam beğenir.teşekkürler…

  11. dilara dedi ki:

    eke sen yapmayı bilmiyon galiba ben yaptım misafirler çok sevdi
    neyse tşk ederim ekleyene….

  12. HAMIYET TEPPER dedi ki:

    Selam….neden hamuru gece buzdolabinda bekletecegiz…aciklarsaniz sevinirim. simdiden tesekkürler..

  13. mustafa dedi ki:

    gerçekti mükemmeldi daha yiyemedik çünkü kimse bana poaca yapmıyor bir bana poca yapsın

  14. seher dedi ki:

    peki sıvıyağı nereye kattınız?okuyorum tarifi malzemeler kısmında var,hazırlanışda yok,nerde bu sıvıyağ:)

  15. ece bozkurt dedi ki:

    bu tarif çoooook güzel bence sizde bunu yapın mükemmel

  16. ayla dedi ki:

    ben denedim tahmin ettiğm gibi kıtır kıtır oldu poğaçadan çok tuzlu pasta kıvamında oldu poğaça bence yumşacık olması gerek kıtır pasta sevenler denesin hoş kalın

  17. eliff dedi ki:

    gercekten hem pratik hem de lezzetli bir tariff.peynirli poğaçaya bayılıyorumm.

  18. hatice54 dedi ki:

    kupkuru oldu ayrıca hiç kabarmadı bu ne ya?

  19. nihal dedi ki:

    bende tarifini aldım yapmayı düşünüyorum sırf kocam için 😀

  20. ipek dedi ki:

    sizlere çok teşekür ederim

  21. ECE dedi ki:

    tarifi okuduğumda benide aynı şey dikkatimi çekti seher hanımın sorusuna cvp verilmemiş sıvı yağ nerde

  22. merve dedi ki:

    bende tarıfı aldım umarım guzel olur.

  23. meyrem dedi ki:

    ben denedim çoook güzel

  24. ayla dikmen:) dedi ki:

    bende yapım çok güsel oldu….heralde siz yapmasını bilmiyorsunuz gelip yorum yazıyorsunuzz….

  25. şilan çicek dedi ki:

    bende yaptım çoqqq güsel oolduu…süper..bence deneyinn…

  26. emine dedi ki:

    yaa gece bekletmesem olmaz mı 1-2 saat yetmez mi

  27. nurhan dedi ki:

    bende çok merak ediyorum niye buzdolabında bekletiliyor benim bildiğim hamur oda sıcaklığında biraz bekletilir.

  28. aygül dedi ki:

    ben denedım çook güzel oldu. hatta komşuşarım tarifini istediler…
    buzdolabında mutlaka 1 gece bekleyecek ve yıne mutlaka el ile çok inceltmeden açılıp işlenmeli. oklava yada nerdaneye hayıııır…
    afıyet olsun

  29. zehra dedi ki:

    geçen bende ikizlerin kafvaltı gününe kafadan poça yaptım çok güzeloldu bende 1s bardagı yogut 1çay b bardağgı sut 1 s bardagı peyniride hamuruna yuğurdum gerisi tarifle aynı sizde deneyin yalnız hamuru bekletmedim kulak memesi yumuşaklık olsak

  30. aysenur dedi ki:

    ben 13 yasındayım ve hıc yemek yapmadığım ıcın annem kızıyordu ve bende bu tarıof sayesınde anneme guzel bır pohca yapmayı dusunuyorum ve anneme ne kadar hamarat olduğumu gosetrmek ıstıyorum tesekkurler bu tarıfı yazan kısıye:):):):)

  31. fatma dedi ki:

    ay bende denicem bakalım nasıl olucak ama insaallah sevgilim beğienir ama tabikide beğenmesi gerekir oksa onu mahfederim

  32. fatma dedi ki:

    çünkü biz hergün onun için sevişiyoruz ondan yoksa ben o acıyı çekemem

  33. fatma dedi ki:

    aşkımmmm için hepsii 🙂

  34. gonca hacıfazlıoğlu dedi ki:

    bende deniycem inş.güzel olur tarifiniz için tşk. ederim

  35. yağmur dedi ki:

    ben çok beyendim
    inşllh annemin ismi rüzgar
    inşllah oda beyenir

  36. kader dedi ki:

    arkadaşlar çook güzel oldu elime sağlık kocacımada afiyet olsun

  37. cristina dedi ki:

    ben bu tarifi yeni aldım yarın yapcam bakılım güzel olcakmı:))

  38. ayse dedi ki:

    ben de şimdi denıyecegımn bakalım nasıl olcak yazarımm snra:)

  39. tutku dedi ki:

    annemin senelerdir yaptığı kendimi bildim bileli yediğim peynirli poğaça:)

  40. esmanur dedi ki:

    ben yaptım çok güzel oldu hayatımda yediğim en güzel peynirli poğaça:))))))))):

  41. buse dedi ki:

    ben denedim süperrrrrrrrrrr oldu bu tarif için teşekürler

  42. emel dedi ki:

    çok güzel tarifleriniz var oktay usta gibisi yok çook beğeniyorum

  43. seçil dedi ki:

    harıka bır sey

  44. aylaa dedi ki:

    bu tarifi kabarma tozu değilde yaş maya ile deneyin hem bir gece buzdolabında beklemek gerekmez..pufpuf oluyor… afiyet olsunn:))

Yorum Yaz

Peynirli Poğaça tarifi Resimli Oktay Usta kolay pratik yemek tarifleri